Een show die wat mij betreft in het rijtje van deze agenda thuishoort is de "HOND VAN HET JAAR-SHOW"
Ieder jaar toch een kynologisch hoogtepuntje waar te weinig bezoekers op af komen. Cynohilia heeft voor een vernieuwde 'uitvoering' gekozen, zelfs met cat-walk en al. Iedere deelnemende hond komt in de spotlight.
Voor wat betreft de Shiba's hebben Wilma met Koki en ik met Avalon zich gekwalificeerd. Andere Japanse honden die zich kwalificeerden zijn Lambert met Seiran (Akita) en Wilma met Dealer (American Akita)
http://www.cynophilia.nl/Hond%20van%20het%20Jaar%20Show.htm
Een uitgelezen kans voor KK-1 cursisten om hier te testen hoe het staat met de rassenkennis. Juist omdat iedere hond (altijd een mooie rasvertegenwoordiger) zo apart bekeken kan worden.
GJ
Edit by Steno: Datum uit titel gehaald, via agenda gevuld en anders pas het moeilijk in de agenda.
Onderwerp: Hond Van Het Jaar-Show
25 februari 2007
Laatst bewerkt door GJ op din 06 Feb, 2007 19:27; in totaal 1 keer bewerkt
25 februari 2007
Laatst bewerkt door GJ op din 06 Feb, 2007 19:27; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: 25-02-2007 - Hond Vanhet Jaar-Show
volgende keer probeer ik zeker te komen kijken. maar het valt met hoogstraten zeker?
Onderwerp: Re: 25-02-2007 - Hond Vanhet Jaar-Show
Klopt! En da's heel erg jammer en slecht gepland door de organisatie. Ik had erg graag naar Hoogstraten gegaan en een poging gedaan daar Amirah's laatste Belgische puntje binnen te halen.
Ik heb tóch voor HvhJ gekozen...
GJ
shinju schreef: [Bericht weergeven]
Klopt! En da's heel erg jammer en slecht gepland door de organisatie. Ik had erg graag naar Hoogstraten gegaan en een poging gedaan daar Amirah's laatste Belgische puntje binnen te halen.
Ik heb tóch voor HvhJ gekozen...
GJ
Onderwerp: Re: 25-02-2007 - Hond Van Het Jaar-Show
Komen kijken gaat helaas niet, maar we zullen aan je denken vanuit Hoogstraten ;)
Pagina 1 van de 1