Onderwerp: Crufts LIVE !
Leuk programma vandaag met heel veel behendigheid. Beeldkwaliteit van de stream is geweldig: Crufts Live

De "utility group" (= de groep waar de Shiba onder valt) is morgen.

GJ

Edit by Steno:

Onderwerp: Re: Crufts LIVE !
Media player could not be started krijg ik te zien.
Zal later nog eens proberen.
Gr Hans

Profiel PB  
Krijg ook "Media Player could not be started"
Groetjes Petra en :poot: Shinji

Profiel PB  
Dan ben ik vandaag een bofkont. Op dit moment begint de behendigheid...

GJ

Live-stream toegevoegd :)

steno schreef: [Bericht weergeven]
Live-stream toegevoegd :)

Héééé..... goed gedaan!!! :0065:

GJ

Het rommelt toch wel bij crufts hoor. Ik hoorde vandaag dat
de BBC, de RSPCA en pedigree zich zouden teruggetrokken hebben.
In verband met die uitzending op de BBC.

Zojuist de "Kennel gazette junior warrant gezien en een prachtige husky teef heeft gewonnen8 ( onze eerste liefde...) Het gangwerk was gewoon subliem!

:winner:

Profiel PB  
Ik had m'n geld gezet op de Dalmaat en de Husky.

GJ

Hoi
Kan het nu ook zien :0065: de terriers zijn aan de beurt

GJ weet jij hoe laat de utility group wordt uitgezonden morgen?

Profiel PB  
petra schreef: [Bericht weergeven]
GJ weet jij hoe laat de utility group wordt uitgezonden morgen?

18.05 Group Judging (Utility) and Presentation (dit is dus 19.05 in Nederland)
18.55 Group Judging (Toy) and Presentation

Het hele dagprogramma staat van uur tot uur vermeld op de Crufts pagina, rechts van de streaming.

GJ

Dank je wel GJ :love2: (had het niet gezien)

Profiel PB  
GJ schreef: [Bericht weergeven]

Het hele dagprogramma staat van uur tot uur vermeld op de Crufts pagina, rechts van de streaming.

Tsja die mis je dan wel met mijn plugin :)

Hoi
Leuk om gisteren willem van Loon v h Hof van Bloemendaal in de ring te zien met zijn Akita helaas bleeef het daar ook bij,vond de shiba wel mooi maar bij ons in Nederland zijn ze zeker zo mooi! :poot: Elena.

Profiel PB  
elena schreef: [Bericht weergeven]
Hoi
Leuk om gisteren willem van Loon v h Hof van Bloemendaal in de ring te zien met zijn Akita helaas bleeef het daar ook bij,vond de shiba wel mooi maar bij ons in Nederland zijn ze zeker zo mooi! :poot: Elena.

Gelijk heb je, bij ons zijn ze absoluut zeker zo mooi :love6: , zo niet mooier :love6: :love6:
Vond het wel heel leuk om te zien hoe het er bij de Crufts nu aan toe gaat

Profiel PB  
vond de shiba wel mooi maar bij ons in Nederland zijn ze zeker zo mooi!
De winnende Shiba was dezelfde hond die op de afgelopen Wereld-Winner in Zweden Best Of Breed werd: Ch. Jiltrain Jack The Lad

GJ

GJ schreef: [Bericht weergeven]
vond de shiba wel mooi maar bij ons in Nederland zijn ze zeker zo mooi!
De winnende Shiba was dezelfde hond die op de afgelopen Wereld-Winner in Zweden Best Of Breed werd: Ch. Jiltrain Jack The Lad

GJ

Kan wel zijn ,maar jou Avalon dan? :love6: Die woont in Nederland en heeeeel mooi,maar goed ik heb er ook niet zoveel verstand van . :poot: Elena.

Profiel PB  
Kan wel zijn ,maar jou Avalon dan? :love6: Die woont in Nederland en heeeeel mooi

Grappig dat je dit zegt... Ik zit juist de laatste tijd te dubben om met haar volgend jaar naar Crufts te gaan.

GJ

Het is alleen zo jammer dat er bijna alleen maar engelsen winnen of geplaatst worden!

joshygirl schreef: [Bericht weergeven]
Het is alleen zo jammer dat er bijna alleen maar engelsen winnen of geplaatst worden!

Uit datgene, wat ik gevolgd heb van de rasgroepkeuringen, bleek dat er toch voldoende "niet Engelsen" met een BOB in de ere-ring stonden. Twee jaar geleden won Silvia Exposito uit Spanje BOB Shiba en vorig jaar had diezelfde Silvia BOB Akita, terwijl, zoals al gezegd is, dit jaar Willem van Loon de beste Akita heeft.

GJ

Ik heb het nu alleen over de shiba's.
En ik weet dat 2 jaar geleden Silvia heb gewonnen.
Ik snap het natuurlijk wel, het is een Engelse show.
Maar toch blijf ik het jammer vinden.

Hoi
Zoals ik al zei ik heb niet veel verstand van shows en titels die ze kunnen winnen ,maar wat heb je nodig of moet je verdienen om aan cruft,s deel te nemen. :poot: Elena.

Profiel PB  
Hoi
Zoals ik al zei ik heb niet veel verstand van shows en titels die ze kunnen winnen ,maar wat heb je nodig of moet je verdienen om aan cruft,s deel te nemen. :poot: Elena.

Crufts is een show, waarvoor je hond zich moet kwalificeren. Niet alleen de buitenlandse deelnemers, maar ook de Engelse honden. De Engelse shows kennen veel meer klassen waar je je hond voor kunt inschrijven, dan wij hier op het vasteland gewend zijn. Het voert te ver om hier al deze klassen te gaan bespreken, maar wie erin is geïnteresseerd, moet hier maar eens een kijkje nemen : kwalificeren voor Crufts Dit ga je niet zomaar 1, 2, 3 uit je hoofd leren....
Voor de niet Englese deelnemers worden er een aantal shows in Europa aangewezen waar een exposant een Crufts kwalificatie kan behalen. Dit zijn, in de regel, de grotere shows, zoals Winner-Amsterdam, Brussel, Luxemburg, Bundessieger etc. Honden, die op de Winner de titel Winner of de titel Jeugdwinner behalen, kwalificeren zich hiermee voor Crufts.
Honden die in het bezit zijn van de internationale kampioenschapstitel zijn levenslang gekwalificeerd en hoeven dat dus niet meer via een kwalificatie-tentoonstelling te doen.
Een buitenlandse exposant moet bij The Kennel Club (= Engelse Raad van Beheer) een zgn. ATC aanvragen. Dit is de afkorting voor Authority To Compete.
Heb je plannen om een hond in te schrijven op een Engelse show, dan moet je met de voorbereidingen al minimaal zo'n 8 maanden van te voren beginnen. De hond moet rabiës geënt zijn, en na een maand wordt er bloed afgenomen. Is de bloedwaarde (titur) in orde, dan mag je de hond 6 maanden na de bloedafname meenemen naar Engeland. Vlak voor vertrek moeten er nog bepaalde handelingen bij de dierenarts verricht worden en van essentieel belang is, dat ALLES voor 100% correct in het dierenpaspoort moet worden vermeld, want anders kom je het land niet in. En geloof me..., dat is al vele mensen overkomen, die Engeland binnen wilden met hun hond of kat.
Voor de volledige info hierover moet je het zgn. "Pet Travel Scheme", afgekort: "PETS" lezen: PETS. Hier staat alles in wat je moet weten om in Engeland je huisdier mee te kunnen nemen.

GJ

Hoi
Pff GJ,je geeft heel wat huiswerk op,maar ik ge het allemaal nalezen! worden we weer wat wijzer :thanx: :poot: Elena

Profiel PB  
Hoi
De Sealyham terrier Best in show indd een zeer mooie hond ben wel een terrier fan,maar ik had liever de faraohond als eerste gezien :love6: zo mooi! :poot: Elena

Profiel PB  

Pagina 1 van de 1